foto: instagram.com
Kozmetická spoločnosť Avon, ktorá sa v minulosti preslávila svojimi inovatívnymi prístupmi a silnou pozíciou na trhu, nedávno oznámila svoj bankrot. Firma, známa svojím jedinečným obchodným modelom založeným na podomovom predaji, dnes čelí vážnym problémom, ktoré vyústili do nevyhnutnej krízy. Neúspech v prispôsobení sa digitálnej ére a závažné obvinenia zo zdravotných rizík spojených s ich produktmi, spôsobili, že spoločnosť stratila dôveru zákazníkov. Ako krach Avonu ovplyvní budúcnosť kozmetického priemyslu? Aké kroky mohli viesť k záchrane tejto kedysi dominantnej značky?
Spoločnosť Avon, založená v roku 1886, bola priekopníkom v oblasti kozmetiky, keď priniesla svoje výrobky priamo do domácností. Tento obchodný model, ktorý sa stal ikonickým, umožnil spoločnosti získať širokú zákaznícku základňu a získať si pozíciu lídra na trhu. Avonoví podomoví predajcovia, často nazývaní aj ako “Avon Ladies”, sa stali symbolom prístupu k dostupnej a kvalitnej kozmetike.
Page: 1 2
Búrka, ktorá sa včera popoludní prehnala oblasťou Tisá na Ústecku, neobišla bez následkov. K nešťastiu…
Prípad strateného človeka patrí medzi tie najťažšie skúšky. Vtedy sa ukáže pravý duch spolupatričnosti. Dobrovoľníci…
Na Slovensku opäť rezonuje konflikt medzi politikou a kultúrou. Téma sa tentoraz týka súčasného tanca…
Na slovenských cestách dochádza k tragédiám, ktoré navždy zmenia životy viacerých ľudí. Jedna takáto udalosť…
Premiér Slovenskej republiky Robert Fico (Smer-SD) prišiel s návrhom, ktorý by mohol zásadne zmeniť doterajšiu…
Na slovenských cestách dochádza k nehodám každý deň. Mnohé z nich majú tragické následky. Príčinou…