Na Ministerstve kultúry údajne vzniká nový projekt mediálnej výchovy, viesť by ho mal konšpirátor Machala

Ten prednedávnom vyvolal kontroverziu svojimi výrokmi polemizujúcimi o guľatosti planéty Zem.

14.5.2024 (SITA.sk) – Na Ministerstve kultúry (MK) SR zrejme vzniká projekt mediálnej výchovy. Informáciu priniesol denník HN. Projekt by mal byť podľa informácií média zameraný na deti na základných i stredných školách.

Projekt by mal viesť Machala

Cieľom projektu by malo byť zlepšovanie povedomia o masovokomunikačných prostriedkoch, taktiež zvyšovanie kritického myslenia a samostatnosti v myslení a rozhodovaní pri vonkajšom tlaku masmédií. Projekt by podľa informácií denníka HN mohol viesť generálny tajomník služobného úradu MK SR Lukáš Machala.

Ten prednedávnom vyvolal kontroverziu svojimi výrokmi polemizujúcimi o guľatosti planéty Zem. Na medializované informácie o pripravovanom projekte reagovala aj bývalá novinárka Veronika Cifrová Ostrihoňová, ktorá aktuálne kandiduje do europarlamentu za hnutie Progresívne Slovensko.

Dôležitosť mediálnej výchovy

„Mediálna výchova na školách je dôležitá. Ak ju ale naozaj má viesť konšpirátor Machala, rovno môžeme environmentálnu výchovu zveriť pánovi Huliakovi, kultúrnu výchovu pani Šimkovičovej a dopravnú výchovu pánovi Dankovi,” vyjadrila sa.

Vládna koalícia sa podľa nej už neštíti ničoho, no zdôraznila, že snahy o indoktrináciu detí „pod taktovkou konšpirácií a bludov” prekračujú všetky medze.

Viac k témam: generálny tajomník služobného úradu MK SR, mediálna výchova, Ministerka kultúry SR, monitor, Projekt
Zdroj: SITA.sk – Na Ministerstve kultúry údajne vzniká nový projekt mediálnej výchovy, viesť by ho mal konšpirátor Machala © SITA Všetky práva vyhradené.

Zanechajte svoj hlas

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.