Premiér Fico chystá veľkú vec. Bude vláda spolupracovať s influencermi?

foto: youtube.com

foto: youtube.com

Vláda sa chce tentokrát sústrediť aj na mediálnu podporu cez osobnosti z kultúrneho a športového prostredia. Premiér verí, že známe tváre môžu pozitívne ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľov. „Tam sa ukáže, do akej miery nás nenávidia, pretože viete, aký je dnes vzťah kultúrnikov a vlády,“ poznamenal Fico. Tento krok má za cieľ osloviť široké spektrum ľudí a využiť vplyv známych osobností na podporu domácich produktov.

Memorandum na podporu slovenských produktov

Vláda očakáva, že podpísanie memoranda prinesie reálne výsledky v cenotvorbe domácich produktov. Zámerom je, aby zníženie DPH viedlo k zvýšeniu konkurencieschopnosti slovenských potravín voči zahraničným, čo by mohlo pomôcť rozvoju slovenského poľnohospodárstva. Dôležitou súčasťou dohľadu nad cenami bude podľa vlády Jednota dôchodcov Slovenska, ktorá má sledovať cenový vývoj v obchodoch. Táto spolupráca má pomôcť pri monitorovaní plnenia memoranda a poskytnúť verejnosti informácie o cenových zmenách.

image 105
foto: youtube.com

Plán na zapojenie známych osobností a influencerov v kampani má vzbudiť záujem verejnosti o slovenské produkty a zvýšiť ich predaj. Ide o podobnú iniciatívu ako pri predchádzajúcom znižovaní DPH na základné potraviny, ktorá mala podporiť slovenské produkty. Tento krok je jedným z prostriedkov, ako zvýšiť ekonomickú stabilitu krajiny a podporiť domáci trh. Ak sa táto iniciatíva stretne s pozitívnym ohlasom verejnosti, vláda verí, že sa zvýši záujem o slovenské výrobky na úkor zahraničných.

Prečítajte si aj: Slovenské potraviny prenikajú aj na zahraničný trh, môže za to aj spolupráca s Kauflandom